Klikni sem a nepremeškaj uvádzaciu online AKCIU -10% z prvého nákupu !!!
Reklamačný poriadok
I. Úvodné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a v súlade s Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Z.z.
- Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predávajúceho [Názov vašej spoločnosti], so sídlom [Adresa vašej spoločnosti], IČO: [Vaše IČO], DIČ: [Vaše DIČ], zapísanej v Obchodnom registri [názov súdu, kde je firma registrovaná], oddiel: [oddiel], vložka číslo: [vložené číslo], (ďalej len „predávajúci“) a kupujúceho (ďalej len „spotrebiteľ“) v súvislosti s reklamáciou tovaru zakúpeného prostredníctvom e-shopu [názov e-shopu] na webovej stránke [URL e-shopu].
II. Zodpovednosť za vady tovaru
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí spotrebiteľom. Za vady, ktoré vzniknú po prevzatí tovaru spotrebiteľom, predávajúci nezodpovedá, ak neboli spôsobené výrobcom, dodávateľom alebo predávajúcim.
- Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, pokiaľ zákon alebo zmluva nestanovujú inak.
- Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej spotrebiteľ nemohol tovar používať z dôvodu jeho reklamácie.
III. Uplatnenie reklamácie
- Spotrebiteľ má právo uplatniť si reklamáciu v prípade, že zakúpený tovar vykazuje vady alebo nezodpovedá dohodnutým vlastnostiam.
- Reklamáciu môže spotrebiteľ uplatniť osobne v sídle predávajúceho alebo písomne prostredníctvom e-mailu na adresu [e-mail predávajúceho] alebo poštou na adresu [adresa pre zaslanie reklamácie].
- Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný predložiť doklad o kúpe (faktúru) a presne popísať vadu, ktorú tovar vykazuje.
IV. Spôsob vybavenia reklamácie
- Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie, rozhodnúť o reklamácii a informovať spotrebiteľa o spôsobe jej vybavenia.
- V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ nárok na bezplatnú opravu tovaru, výmenu tovaru, zľavu z kúpnej ceny alebo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny.
- Ak je reklamácia oprávnená, predávajúci uhradí spotrebiteľovi všetky náklady spojené s doručením reklamovaného tovaru.
V. Odmietnutie reklamácie
- Reklamácia môže byť odmietnutá, ak sa preukáže, že vada bola spôsobená nesprávnym používaním tovaru, mechanickým poškodením, opotrebením, alebo inými vonkajšími vplyvmi, za ktoré predávajúci nezodpovedá.
- V prípade odmietnutia reklamácie bude tovar vrátený spotrebiteľovi na jeho náklady.
VI. Záverečné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho.
- Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku. Nová verzia reklamačného poriadku bude zverejnená na webovej stránke e-shopu.
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom [dátum].